Athens - Greece 697.48.71.553

SEO Audit

Ένα μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο του SEO είναι ο έλεγχος μιας ιστοσελίδας και η αξιολόγησή της, πριν ακολουθήσει οποιαδήποτε ενέργεια Digital Marketing.

Τι είναι το SEO Audit;

Το SEO Audit ή καλύτερα Website Audit περιλαμβάνει τον εντοπισμό των προβλημάτων που έχει μια ιστοσελίδα και τους τρόπους επίλυσής τους ώστε η ιστοσελίδα να:

  • Είναι φιλική προς τους χρήστες τόσο σε desktop όσο σε mobile συσκευές.
  • Φορτώνει γρήγορα και να προσφέρει καλή εμπειρία στον χρήστη (User Εxperience).
  • Μπορεί να βρεθεί και να καταχωρηθεί εύκολα από τα bots των μηχανών αναζήτησης.
  • Μην είναι επίφοβη σε ενδεχόμενο αλγοριθμικό update από το ζωικό βασίλειο της Google (Panda, Penguin, Pigeon, Phantom κλπ.).

 

Ποιες ιστοσελίδες χρειάζονται SEO Audit;

Κάθε επιχείρηση που διατηρεί ιστοσελίδα και θέλει να προβληθεί περισσότερο στο διαδίκτυο πρέπει να κάνει SEO Audit καθώς ένα μέρος των χρημάτων που διαθέτει μπορεί να ξοδεύεται άδικα.

Μερικές από τις πιο συνηθισμένες περιπτώσεις που χρειάζεται να γίνει SEO Audit αφορά ιστοσελίδες που:

  • Έχουν κάνει over-optimized ενέργειες.
  • «Χτυπήθηκαν» από αλγοριθμικό ή manual penalty.
  • Βρίσκονται σε ένα CMS και θέλουν να μεταβούν σε ένα άλλο.
  • Επιδέχονται ολική ανακατασκευή (αλλαγή σε URLs, κατηγορίες κλπ.).
  • Είναι ηλεκτρονικά καταστήματα με πολλές κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων.
  • Έχουν ελάχιστη (ή και καθόλου) οργανική επισκεψιμότητα και βρίσκονται είναι καιρό online.

Πώς παραδίδεται το SEO Audit;

Το SΕΟ Audit παραδίδεται σε μορφή PDF.

Είναι ένα έγγραφο 40-80 σελίδων ανάλογα με το μέγεθος της ιστοσελίδας και τα προβλήματα που καταγράφονται.

Στο έγγραφο αυτό περιγράφεται βήμα-βήμα η αιτία του κάθε προβλήματος και οι τρόποι επίλυσής του.

Υλοποίηση του SEO Audit

Για να υλοποιηθεί σωστά και ολοκληρωμένα το SEO Audit πρέπει να συμμετέχει ένας SEO Expert, ένας Web Developer από την ομάδα των προγραμματιστών που κατασκεύασαν το site και ένα στέλεχος από το τμήμα Marketing.

Ο SEO Expert εκτός από τη συγγραφή του SEO Audit αναλαμβάνει:

  • Τον συντονισμό της ομάδας.
  • Την απομάκρυνση κακόβουλων backlinks.
  • Την παρακολούθηση των τεχνικών θεμάτων.
  • Την υλοποίηση των on-page παραγόντων για την οποία δεν χρειάζεται ο Web Developer.

Ο Web Developer φροντίζει για τα τεχνικά θέματα που χρήζουν άμεση επίλυση.

Tο στέλεχος Marketing ασχολείται με την εικόνα της ιστοσελίδας και με θέματα που αφορούν το κείμενο, τα εικαστικά, τα call to action κ.ά.

 

Σας ενδιαφέρει ο έλεγχος της ιστοσελίδας σας; Επικοινωνήστε μαζί μου