Athens - Greece 697.48.71.553

Μια ιστορία θα σας πω για το SEO…το SEO το φλου

SEO το Φλου

Τι κοινό μπορεί να έχει το Search Engine Optimization με τον Μπάμπη τον Φλου ;

Όταν αποφάσισα ότι θέλω να εκφράσω γραπτώς τις απόψεις μου περί SEO,  μου ήρθε αυτομάτως στο μυαλό,  το γνωστό τραγούδι του Παύλου Σιδηρόπουλου ο Μπάμπης ο φλου. Δεν ξέρω τι προκάλεσε τον συγκεκριμένο συνειρμό στο μυαλό μου, έτσι λοιπόν άρχισα να σκέφτομαι τι κοινό έχουν αυτά τα δυο.

Ο Μπάμπης ο φλου και το SEO

Ο Μπάμπης είναι φλου, όμως  και το SEO για πολλούς είναι φλου. Είναι ένα ακρωνύμιο που χαρακτηρίζει κάτι αρκετά αφηρημένο και όχι συγκεκριμένο καθώς «γεννήθηκε» την ήμερα που δημιουργήθηκαν οι μηχανές αναζήτησης και κυρίως η google.

Το SEO αποτελεί μια έννοια, μια τεχνική, μια μέθοδο που είναι ολίγον «ασαφής» καθώς οι περισσότεροι επιχειρηματίες συνήθως:

  • Δεν την γνωρίζουν
  • δυσκολεύονται να την κατανοήσουν
  • Δύσκολα την εμπιστεύονται
  • Τους φαίνεται ακριβή

Όλα τα παραπάνω είναι απολύτως λογικά, καθώς ότι είναι άυλο δύσκολα περιγράφεται και πιο δύσκολα δημιουργεί εμπιστοσύνη ιδίως, όταν το κόστος  είναι υψηλό και ο στόχος σχεδόν ανέφικτος.

To SEO είναι ωραίο

Το SEO όπως και ο Μπάμπης έχουν ακόμα ένα κοινό! Είναι και τα δυο ωραία κάτω από συγκεκριμένες περιστάσεις. Το SEO με την πάροδο του χρόνου, με πολύ κόπο  και έπειτα από αλλεπάλληλες ενέργειες ξεκινάει να αποδίδει, καθώς αρχίζουν να εμφανίζονται ορισμένες λέξεις (που στοχεύει η επιχείρηση) στην πρώτη σελίδα της Google.  Τότε όλοι νιώθουν όμορφα πελάτες, freelancers, digital agencies και εκεί έρχονται τα πρώτα χαμόγελα.

Το SEO είναι μια υπηρεσία που αποτελεί αναγκαιότητα για μια επιχείρηση με διαδικτυακή παρουσία, όμως δεν αρκεί να εφαρμοστεί αυτόνομα αλλά σε συνδυασμό με άλλες ενέργειες του internet maketing.

Το SEO είναι μια αφηρημένη έννοια  αλλά μπορεί να γίνει πιο συγκεκριμένη και λιγότερο ασαφής όταν:

  • Υπάρχει συνεννόηση μεταξύ επιχειρήσεων και εταιρειών προώθησης
  • Οι στόχοι είναι, ξεκάθαροι, ρεαλιστικοί και εφικτοί
  • Υπάρχει υπομονή
  • Αξιολογηθεί ως μορφή επένδυσης και όχι πηγή άμεσου κέρδους
  • Η επιχείρηση θέλει να έχει σταθερή διαδικτυακή παρουσία
  • Υπάρχει πλάνο
  • Γνωρίζει η επιχείρηση το όφελος της υπηρεσίας
  • Εκπαιδευτεί (και πρέπει) στην συγκεκριμένη υπηρεσία

Αντί επιλόγου

Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί μια προσπάθεια να γίνει η περιγραφή της εικόνας – κατάστασης του SEO στις μέρες μας, με έναν ιδιαίτερο και χιουμοριστικό τρόπο. Το πιο ασφαλές σενάριο και από τις 2 πλευρές (διαφημιστικής εταιρείας + επιχείρησης πελάτη) είναι οι ξεκάθαρες συμφωνίες εξαρχής, καθώς σε μια υπηρεσία όπως το SEO μπορεί εύκολα να  αρχίσουν οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί.

Παραθέτουμε ορισμένες συμβουλές και για τις 2 πλευρές και προτείνουμε την άμεση εφαρμογή τους

Για να μην λάβετε Φλού απαντήσεις ως επιχείρηση

  • Ζητήστε από την εταιρεία ή το freelancer να σας δείξει επιτυχημένα έργα στο SEO
  • Ζητήστε report για τις ενέργειες που γίνονται στο site
  • Ζητήστε να γίνει καταγραφή στο τι θα προσφέρει συγκεκριμένα η εταιρεία
  • Ζητήστε ενημέρωση για τον τρόπο που χτίζονται τα backlinks
  • Ζητήστε χρονοδιάγραμμα υλοποίησης (παρ’ ότι το SEO είναι on going, απαιτείται)

Για να μην λάβετε Φλού απαντήσεις Freelancer / digital Agency

  • Ζητήστε προκαταβολή πριν ξεκινήσετε το έργο (τα καλά εργαλεία έχουν κόστος)
  • Κάντε την κατάλληλη εκπαίδευση στον πελάτη για SEO, Μιλήστε ΞΕΚΑΘΑΡΑ
  • Ενημερώστε τον για τα οφέλη, το αποτέλεσμα κτλ
  • Κάντε ετήσιο συμβόλαιο, σε 2 μήνες δεν γίνονται θαύματα
  • Να είστε κοντά στον πελάτη και να νιώθει ασφάλεια δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει SEO

Ευελπιστούμε να σας άρεσε το παραπάνω άρθρο και θα χαρούμε να απαντήσουμε σε κάθε σχόλιο σας

Σχετικά άρθρα

Το SEO και οι άνθρωποι

Το SEO το γνωστό πλέον ακρωνύμιο που έχει κατακλύσει το internet τα τελευταία χρόνια.

Δείτε περισσότερα

16 Σχόλια

  1. Kudos ρε Σάββα non-φλου!
    Μια χαρά τα λες και γρήγορα και περιεκτικά.
    Απόσπασμα για intro σε SEO plan σε παρουσιάσεις μυρίζομαι…
    Άμα clopy θα πέσει κρέντιτ, μη φοβού.

  2. Πολύ καλό το άρθρο σου Σαββα – Eνα άλλο θεμα είναι η ΦΛΟΥ πρωτη επαφη του Πελατη με τον Expertr,πολλες φορες οι φλου ερωτήσεις δημιουργουν φλου απαντησεις και από τις 2 μεριες.Σε πολλες περιπτώσεις ο πελατης δεν ξερει τι θελει και θα πρεπει ο expert να αφιερωσει αρκετο χρονο για να ξεκλειδωσει τις πραγματικες του ανάγκες ή να του δωσει μια στοχοποιηση που θα εχει πραγματικο αποτέλεσμα για αυτον

    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Δημήτρη, αυτό συμβαίνει συχνά, γι’αυτό πιστεύω ότι ο κάθε πελάτης θέλει εκπαίδευση για το τι υπηρεσίες θα λάβει από έναν SEO Expert

  3. Αν και είναι δύσκολο να κατανοηθεί επακριβώς ο όρος SEO είναι αναγκαίος ο προσανατολισμός για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν στην σύγχρονη αγορά. Αν υπάρχει θέληση λοιπόν, όλα είναι εφικτά από εκεί και πέρα με τέτοιους συνεργάτες. Continue to impress us!

  4. Εξαιρετικό το άρθρο του Σάββα. Είναι πολλοί εκείνοι που λένε ότι γνωρίζουν SEO αλλά είναι πραγματικά λίγοι αυτοί που κάνουν αυτό που λένε και στο τέλος τα καταφέρνουν, με τον Σάββα να είναι ένας από εκείνους που στο τέλος τα καταφέρνει! Keep up the good job m8!

  5. Πολύ καλό και εμπεριστατωμένο άρθρο.Ένα πολύ δύσκολο κομμάτι που λίγοι στην Ελλάδα γνωρίζουν καλά,ωστόσο μιλάμε για έναν άνθρωπο που ασχολείται αποκλειστικά με το seo και γνωρίζει σε βάθος τις πτυχές του και όσο καιρό τον γνωρίζω δεν σταματά να ενημερώνεται (έχει κάνει τα σεμινάρια της google καθημερινή συνήθεια!!).Και φυσικά κάθε άλλο παρά φλου είναι…

  6. Πολύ ενδιαφέρον προσέγγιση και πλήρης ανάλυση τι πρέπει να ζητάει μία επιχείρηση από έναν SEO Artist!!

    Είναι πλέον αναγκαίο για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο να δούν την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης πιο σοβαρά σε σχέση με το παρελθόν! Επίσης, ο Σάββας αποδεικύεται γνώστης του αντικειμένου, κάτι που σπανίζει!

    Περιμένουμε και άλλες ιστορίες..

  7. Εγω θα ελεγα οτι το seo οπως ειναι αυτη την στιγμη η google εχει πεθανει και καλο θα ναι να ασχοληθουμε με αλλες κινησεις προωθησης οπως πολυ σωστα ανεφερες. Μην ασχολειστε πλεον με seo google τουλαχιστον μεχρι να κατσει καπου η google

    1. Καλησπέρα Σπύρο, ευχαριστώ για σχόλιο σου, το SEO δεν έχει πεθάνει απλώς έχει αλλάξει κατά πολύ ο τρόπος που γίνεται. Στο παρελθόν καταχωρούσες το site σου σε 50 καταλόγους, έφτιαχνες και 10 web 2.0 sites έβρισκες και από φίλο, φίλου κανένα PBN (δίκτυο με sites) και έτσι σε 3 μήνες έβγαινε μια ιστοσελίδα στα πρώτα αποτελέσματα. Τώρα χρειάζεται μια ολιστική προσέγγιση και ποιο έξυπνους τρόπους. Χρειάζετι χρόνος και δουλειά στο on page κομμάτι. Επιπλέον δεν αρκεί να κάνεις SEO αλλά όπως σώστα ανέφερες να γίνει ολοκληρωμένη προσπάθεια online παρουσίας της κάθε επίχειρησης και όχι εφήμερες ενέργειες!

  8. Καλημερα απλα θα ξαναπω πως η google αυτη την στιγμη οπως ειναι τα αποτελεσματα της ειδικα στην κατηγορια που δουλευω επι 8 χρονια σε δικα μου σαιτ κανει οτι γουσταρει καμια λογικη στα αποτελεσματα ειναι αδιανοητο για εμενα σαιτ με κοσμο σε social μεγαλο πελατολογιο ως eshop 10ετια domain να ειναι πισω απο σαιτ τα οποια ειναι πραγματικα σκουπιδια με copy paste κειμενα. Αυτο ειδικα για εμενα δειχνη πως το seo πλεον ειναι οτι να ναι με απλα λογια. Η ιδια η google μαλλον εχει χασει τα αυγα και τα πασχαλια γα αυτο βλεπουμε καθε μερα δοκιμες της.

    1. Φιλε,κανεις μεγαλο λαθος,επειδη κατι δεν δουλευει σε εσενα,δεν παει να παει να πει οτι δεν δουλευει γενικα.Μην τρελενεσαι.Εγω θα σου ελεγα να το ψαξεις καλυτερα.Το seo δεν ειναι κατι που βλεπεις με γυμνο ματι και κρινεις,πρεπει να εντριφτεις με αυτο και να κανεις διαφορα test για να καταλαβεις πως δουλευει.Ξερω πολλους απογοητευμενους που επειδη δεν τα καταφεραν στην συγκεκριμενη αγορα το γυρισαν στα ads και τα social-θελει αρχιδια.Δεν ειναι μαλακες στην Google που συνεχεια χτυπανε το οργανικο κανωντας μαγκες αυτους που τους πληρωνουν-μονο αυτο σκεψου.To SEO θελει ψυχη και καθε μερα δουλεια και σε ανταμιβει αδερφε-να εισαι σιγουρος για αυτο.Το οτι βλεπεις site οτι να ναι στην 1 σελιδα με copy paste κειμενα – δεν μου λεει κατι.Μου λεει ομως οτι site οπως λες δεκαετιας δεν ειχαν την απλη λογικη να βρουνε καποιον expert και να τους 3πλασιασει τον tziro.Αυτα.Να εισαι καλα 🙂

  9. πολυ λαθος αδερφε και εχουνε γινει δοκιμες και τεστ και σε αλλα σαιτ δεν ξυπνησα μια μερα και ειπα οτι ειπα…εχει αλλαξη κατα πολυ η ενοια seo και κακως πλεον λεγεται ετσι πλεον το παιχνιδι ειναι αλλου…..και φταινε και αλλα πραγματα περα απο την google…. π.χ την μια η γραμμη η ip toy royter σου πιανει καβαλα ενω εισαι Αθηνα σαν τοποθεσια το ξαναχτυπας πιανει αθηνα ολα οκ μην τρελαθουμε υπαρχουνε και αλλα θεματα περα τον αλγοριθμο της google αυτη την στιγμη στην Ελλαδα εχω σαιτ Γερμανι – πολωνια – Ισπανια ιδιο αντικειμενο καμια σχεση με εδω μα καμια ιδια πλατφορμα ιδια λογικη……αυτα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *